REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
I. SŁOWNIK POJĘĆ
- Regulamin – niniejszy regulamin zakupu biletów na przyjęcia/imprezy organizowane w klubokawiarni „Anse Kabanse” za pośrednictwem witryny internetowej https://ansekabanse.pl, wraz z wszelkimi do niego zmianami wprowadzonymi zgodnie z jego postanowieniami przez Operatora Witryny;
- Witryna – strona internetowa https://ansekabanse.pl
- Anse Kabanse – klubokawiarnia, organizator imprezy, przyjęcia, na które można kupić bilet za pośrednictwem Witryny
- Operator Witryny – Event Soft Klaudia Bartosiewicz ul.Sowińskiego 25, 01-105 Warszawa NIP 811-74-88-81, adres strony: https://ansekabanse.pl,adres e-mail kontakt@ansekabanse.pl; numer telefonu +48 575 595 355, zwana także „Anse Kabanse”.
- Użytkownik – osoba dokonująca zakupu biletów na przyjęcia w Anse Kabanse, za pośrednictwem Witryny;
II.POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa szczegółowe warunki dokonywania zakupu biletów na imprezy organizowane przez „Anse Kabanse” za pośrednictwem Witryny, która jest obsługiwana i zarządzana przez Operatora Witryny.
- Operator Witryny świadczy usługi za pośrednictwem Witryny w sposób zgodny z postanowieniami Regulaminu. Operator Witryny zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian i aktualizacji treści Regulaminu w każdym czasie, przy czym każda zmiana Regulaminu będzie podawana do wiadomości Użytkowników Witryny poprzez zamieszczenie informacji o zmianie w Witrynie i umieszczenie w Witrynie zmienionego Regulaminu.
- Przed skorzystaniem z procesu zakupu biletów za pośrednictwem Witryny, Użytkownik powinien zapoznać się z Regulaminem i potwierdzić fakt zapoznania się z nim i zaakceptowania jego treści poprzez „kliknięcie” opcji „Przeczytałem i akceptuję” w Witrynie.
III. ZAKUP BILETÓW DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Zakupu biletów można dokonywać on-line na stronie internetowej „Anse Kabanse” o adresie https://ansekabanse.pl.
- W celu zakupu biletu należy wypełnić formularz zakupu poprawnymi i aktualnymi danymi oraz stosować się do instrukcji zawartych na stronie. Anse Kabanse prosi o uważne i kompletne wypełnienie formularza. Nie zastosowanie się do instrukcji może spowodować brak możliwości skutecznego nabycia biletu.
- Użytkownik może dokonać zakup biletu drogą elektroniczną.
- W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości działania formularza zakupu zamieszczonych na stronie prosimy o niezwłoczny kontakt na adres email kontakt@ansekabanse.pl Informujemy również, że jest on podstawą i warunkiem skutecznego składania reklamacji z tytułu niemożliwości bądź utrudnień w zakupie biletów online.
- Zakup biletu drogą elektroniczną, uprawnia do wejścia na przyjęcie organizowane w Anse Kabanse – w tym celu należy podać numer zamówienia lub wydrukowany email potwierdzający zakup przy barze w Anse Kabanse. Druk biletu stanowi tytuł do udziału w przyjęciu, a jego okazanie jest warunkiem wejścia do klubokawiarni.
- W przypadku zakupu biletu ulgowego, warunkiem udziału w przyjęciu jest również okazanie obsłudze kawiarni dokumentu potwierdzającego uprawnienie do zniżki.
IV. PŁATNOŚĆ ZA BILETY
- Płatność za bilet zamówiony za pośrednictwem Witryny możliwa będzie za pomocą strony internetowej pod adresem: PayU.com lub paypal.com , na którą Użytkownik zostanie przekierowany bezpośrednio po złożeniu zamówienia, na zasadach określonych w regulaminie dokonywania wpłat ww. serwisach płatniczych.
- Użytkownik ma możliwość zapłaty za zamówione Bilety wyłącznie za pomocą form płatności udostępnionych na: paypal.com lub PayU.com.
- Płatność wynikająca z jednego zamówienia powinna zostać dokonana jednorazowo, w całości oraz zawierać cenę wszystkich zamówionych biletów.
- Płatność powinna być dokonana nie wcześniej niż w momencie złożenia zamówienia i nie później niż w terminie 15 minut od złożenia zamówienia. Po bezskutecznym upływie terminu na dokonanie płatności zamówienie Użytkownika zostanie anulowane, o czym Użytkownik zostanie poinformowany wiadomością email wysłaną na adres email wskazany w zamówieniu.
- Ceny wskazane na stronach Witryny, w potwierdzeniu zamówienia oraz na bilecie są kwotami brutto, zawierającymi podatek VAT obliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Po dokonaniu zapłaty Użytkownik otrzyma potwierdzenie z numerem zamówienia w formie wiadomości email, która zostanie wysłana na adres podany podczas składania zamówienia.
- Niedokonanie przez Użytkownika odbioru nie stanowi podstawy do żądania obniżenia ceny.
- Reklamacje dotyczące płatności należy zgłaszać zgodnie z regulaminem zamieszczonym na stronie internetowej: PayU.com lub paypal.com
V. ZWROT BILETÓW
- Zakupione bilety nie podlegają wymianie na bilety winnej cenie, na inne przyjęcia.
- Operator Witryny informuje, że prawo do zwrotu biletu jest wyłączone
- Zakupiony bilet można odsprzedać/odstąpić innej osobie.
- Na podstawie art. 38 pkt. 12 Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy oświadczenie usług związanych z wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
VII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
- W związku z procesem zakupu biletów za pośrednictwem Witryny, Użytkownik przekazywać będzie Operatorowi Witryny dane osobowe Użytkownika. Administratorem danych osobowych jest Operator Witryny.
- Dane osobowe przetwarzane są przez Operatora Witryny wyłącznie w celu skorzystania z produktów/usług świadczonych przez Operatora Witryny, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b (tj. zawarcia i realizacji swoistej umowy) i f (tj. prawnie uzasadnionego interesu) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), w szczególności w celu realizacji zakupu biletów on-line na przyjęcie, jak też rozpatrzenia ewentualnych reklamacji, rozliczenia, archiwizacji, kontaktu. Dane osobowe mogą być ponadto przetwarzane w celu marketingu produktów lub usług własnych prowadzonego w formie tradycyjnej (papierowej) lub w innych celach wskazanych każdorazowo w odrębnej klauzuli lub odrębnych klauzulach dotyczących zgody na przetwarzanie danych osobowych. Użytkownicy mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania.
- W przypadku zakupu biletu przez Użytkownika, jego dane osobowe mogą być przekazane operatorom płatności obsługującym serwisy, o których mowa w rozdziale IV pkt. 1 jedynie w celu i w zakresie niezbędnym do umożliwienia dokonania płatności. Podmioty, którym dane są udostępniane, są odrębnymi administratorami tych danych. Informujemy, że przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania także u tych podmiotów. Z wyjątkiem powyższego przypadku oraz przypadków szczegółowo określonych w odrębnych klauzulach zgody na przetwarzanie danych osobowych, postanowieniach Regulaminu, przypadkach ujawnienia danych pracownikom lub współpracownikom Operatora Witryny lub podmiotom udzielającym wsparcia Operatorowi Witryny na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych lub przypadkach określonych przepisami prawa (jak np. udostępnienie danych osobowych zawartych w korespondencji papierowej operatorom pocztowym lub przewoźnikom w celu dostarczenia korespondencji, udostępnienie danych osobowych organom państwowym), dane osobowe Użytkowników przekazane Operatorowi Witryny nie będą udostępniane osobom trzecim.
- Operator Witryny informuje, iż prośby o wyrażenie zgody kierowane są do osób posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, które mogą takie oświadczenie złożyć we własnym imieniu.
- Operator Witryny zapewnia, że dane osobowe przekazane Operatorowi Witryny przez Użytkowników będą zabezpieczone środkami technicznymi zapewniającymi najwyższy, zgodnie z obowiązującymi przepisami poziom bezpieczeństwa danych osobowych Użytkowników.
- Operator Witryny informuje, że Użytkownik ma możliwość skorzystania z aktualnie dostępnych promocji organizowanych przez Operatora Witryny. Szczegóły i warunki promocji opisane będą każdorazowo w osobnych regulaminach promocji udostępnianych Użytkownikom poprzez Witrynę. Skorzystanie z promocji jest możliwe na warunkach każdorazowo wskazywanych w regulaminie promocji. Operator Witryny informuje, że dane osobowe Użytkownika korzystającego z promocji będą przetwarzane wyłącznie w celach wskazanych w regulaminie promocji, w szczególności w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w promocji i jej realizacji oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji. Podanie danych do tego celu jest dobrowolne i Użytkownikom biorącym udział w promocji przysługuje prawo dostępu do treści ich danych oraz ich poprawiania.
- Operator Witryny informuje, że osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej odwołaniem. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Dane będą przetwarzane do czasu realizacji celu, dla którego zostały zebrane, a w celach archiwizacyjnych – nie dłużej, niż jest to niezbędne do czasu upływu terminu na wniesienie roszczenia z tytułu świadczonej usługi, zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
VIII. REKLAMACJE
- Użytkownik może złożyć reklamacje dotyczące procesu zakupu biletów za pośrednictwem Witryny w terminie 3 (trzech) dni kalendarzowych od dnia dokonania zakupu.
- Reklamacja może zostać przesłana do Operatora Witryny przy pomocy poczty elektronicznej korzystając z zakładki „Kontakt” w Witrynie bądź na adres mailowy kontakt@ansekabanse.pl
- W reklamacji Użytkownik powinien wskazać, czego dotyczy reklamacja oraz wskazać nr zamówienia, przy czym Operator Witryny nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe dokonanie zakupu przez Użytkownika, w szczególności podanie nieprawidłowych lub nieprawdziwych danych..
- Reklamacja będzie rozpatrzona przez Operatora Witryny w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania przez Operatora Witryny reklamacji. O rezultacie rozparzenia reklamacji Operator Witryny poinformuje Użytkownika na piśmie przesłanym pocztą elektroniczną w terminie 14 dni roboczych od dnia rozpatrzenia reklamacji.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Operatora Witryny nie wyłącza prawa Użytkownika do dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych.